Regulamin sklepu internetowego srebrnylis.pl


I. Informacje ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta opłaty za zamówiony produkt, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy.

2. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.srebrnylis.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

3. Sklep www.srebrnylis.pl jest prowadzony przez firmę:

FOX Robert Nowakowski
ul. Chłodna 40
65-127 Zielona Góra 
NIP: PL973-086-43-21
Regon: 081048950

4. Adres do korespondencji:

FOX Robert Nowakowski
ul. Chłodna 40
65-127 Zielona Góra 
tel. +48 512473657
E-mail: biuro@srebrnylis.pl

5. Rejestracja w sklepie internetowym www.srebrnylis.pl, w tym przeglądanie oferty Sklepu Internetowego są nieodpłatne.

6. Każda osoba korzystająca ze sklepu internetowego www.srebrnylis.pl przyjmuje do wiadomości, że obsługa Klienta odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych, wskazanych w punkcie II, poprzez sieć telekomunikacyjną, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

7. Warunkiem korzystania ze sklepu internetowego www.srebrnylis.pl jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień. 

8. W celu założenia konta pozwalającego na dokonywanie zakupów w Sklepie, stałego monitorowania statusu zamówienia oraz historii zamówień, Klient powinien zarejestrować się na stronie sklepu internetowego www.srebrnylis.pl. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.

9. Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym www.srebrnylis.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.


II. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Dla zapewnienia bezpieczeństwa i wygody korzystania ze sklepu internetowego www.srebrnylis.pl, Klient powinien dysponować urządzeniem spełniającym określone standardy: 

a) aktywne połączenie z Internetem pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTP oraz HTTPS,

b) prawidłowo zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą standard HTML oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów (CSS3), np. Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 7.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 10.0 lub nowszej, Opera w wersji 10.0 lub nowszej,

c) włączoną obsługę Java Script oraz cookies,

d) aktywny adres e-mail,

e) aktywny numer telefonu komórkowego.


III. Przetwarzanie danych Klienta

1. Do prawidłowej rejestracji konta w sklepie internetowym www.srebrnylis.pl niezbędne jest: 

a) podanie aktywnego adresu e-mail,

b) podanie aktywnego numeru telefonu komórkowego,

c) zdefiniowanie hasła, które jest znane jedynie Klientowi.

2. Do prawidłowej realizacji zamówień w Sklepie niezbędne są następujące dane: 

a) imię,

b) nazwisko,

c) dane adresowe,

d) e-mail,

e) numer telefonu komórkowego.

3. Na adres e-mail wysyłane będą następujące treści: 

a) informacje o kolejnych etapach realizacji zamówienia w sklepie internetowym,

b) informacje o anulacji lub zmianie terminu realizacji zamówienia w sklepie internetowym,

4. Podany numer telefonu wykorzystywany będzie w celu: 

a) kontaktu z klientem tylko w sytuacjach wyjątkowych (np. błędy w zamówieniu, brakujące dane do wysyłki).


IV. Polityka prywatności

1. Składając zamówienie w sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie www.srebrnylis.pl oraz na ich przetwarzanie jedynie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep. Każdy klient ma wgląd w swoje dane i może je w każdej chwili zmodyfikować/usunąć z naszej bazy. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na sprzedającym obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes sprzedającego, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

2. Dane osobowe podane przez Klienta przy składaniu zamówienia są chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.

3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedającego – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.


V. Przyjmowanie i realizacja zamówień w Sklepie.

1. Klient składa zamówienie w Sklepie poprzez dokonanie wyboru towarów i umieszczenie ich w elektronicznym „koszyku” oraz wypełnienie formularza zamówienia. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail potwierdzający złożenie zamówienia oraz informację o sposobie płatności za towar.

2. Klient jest informowany na bieżąco o statusie realizacji zamówienia drogą mailową oraz, w przypadku zarejestrowanych Klientów, przez zakładkę „MOJE KONTO”.

3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma FOX Robert Nowakowski zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

4. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o jego dalszej realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

5. Zamówienia można składać na stronie internetowej sklepu i drogą mailową na adres: biuro@srebrnylis.pl przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu lub telefonicznie, pod numerem tel. +48 512 473 657 od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku i od 10:00 do 14:00 w soboty. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

6. W celu zapewnienia Klientom bezpiecznych zakupów firma FOX Robert Nowakowski zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego celem potwierdzenia zamówienia w przypadku: 

a) zamówienia płatnego za pobraniem powyżej wartości 1000 zł,

b) nieodebrania przez Klienta dwóch kolejnych zamówień,

c) niedostępności towaru.

6. W przypadku wątpliwości co do poprawności danych teleadresowych, nieprawidłowego kodu pocztowego itp., firma FOX Robert Nowakowski skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub poprzez e-mail w celu weryfikacji danych.

7. Z chwilą potwierdzenia zamówienia dochodzi do zawarcia pomiędzy Klientem i firmą FOX Robert Nowakowski umowy sprzedaży towaru.


VI. Ceny towarów.

1. Wszystkie ceny towarów są podane w złotych polskich, zawierają podatek VAT.

2. Cena podana przy każdym towarze prezentowanym w Sklepie jest wiążącą w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

3. Firma FOX Robert Nowakowski zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych oraz usuwania wybranych towarów z oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienia powyższe nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

4. Do każdego zakupu dołączony jest faktura VAT.


VII. Czas, sposób i koszt realizacji zamówienia:

1. Firma FOX Robert Nowakowski oferuje dostawę swoich produktów na terenie Polski.

2. Termin w jakim zamówienie zostanie wysłane zaznaczony jest przy każdym produkcie. Zamówienia zaczynamy realizować od momentu otrzymania płatności lub przy opcji wysyłki za pobraniem od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym po godzinie 12:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

3. Opłata za przesyłkę jest zależna od wybranego sposobu dostawy do którego będzie ona realizowana.

4. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony, dodatkowo wszystkie przesyłką są ubezpieczone


VIII. Formy płatności:

1. Sklep akceptuje następujące formy płatności: 
a) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

b) płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem upoważnionych serwisów, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

2. Wybór właściwej formy płatności następuje podczas wypełniania formularza zamówienia.

3. Dostępne formy płatności kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro



IX. Odstąpienie od umowy zakupu

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia w którym objął w posiadanie towar lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru. Dla zachowania tego terminu wystarczy przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki przesłać oświadczenie na adres firmy FOX Robert Nowakowski, ul. Chłodna 40, 65-127 Zielona Góra, przez e-mail biuro@srebrnylis.pl lub telefonicznie 663 530 075.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

2. Firma FOX Robert Nowakowski przesyła na adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

3. Towar powinien zostać odesłany do firmy FOX Robert Nowakowski na koszt Klienta, jednak nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, firma FOX Robert Nowakowski nie jest zobowiązana do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

5. Sklep dokonuje zwrotu kwoty równej cenie zakupu, która obejmuje cenę towaru i koszt przesyłki do klienta.

6. FOX Robert Nowakowski dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7. FOX Robert Nowakowski może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.


X. Reklamacja

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

2. FOX Robert Nowakowski odpowiada za wady fizyczne rzeczy stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy kupującemu.

3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Produkt zgodny z zawartą Umową Sprzedaży.

4. Reklamacja związana z zakupionym Produktem może zostać złożona przez Konsumenta w szczególności pisemnie na adres: FOX Robert Nowakowski, ul. Chłodna 40, 65-127 Zielona Góra lub za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@srebrnylis.pl. Zwykle celowe jest dostarczenie Sprzedawcy Produktu razem z reklamacją lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi, w celu umożliwienia Sprzedawcy jego zbadania. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi w tym terminie, uważa się, że uznał reklamację.

5. Jeżeli sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych w Ustawie o Prawach Konsumenta, żądać jego naprawy lub wymiany. Zastrzega się jednak, że w przypadku gdy doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta (naprawa lub wymiana) jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, wówczas Sprzedawca może:

a) dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub
b) naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, lub
c) gdy niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczy zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca jest uprawniony do odmowy doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży – w przypadku odmowy, Konsumentowi przysługują uprawnienia wskazane w ust. 7 poniżej.

Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, a w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, wartość Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży, oraz niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu lub odmowy doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.

6. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową Sprzedaży, i bez nadmiernych dla niego niedogodności, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

7. Konsument może, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych w Ustawie o Prawach Konsumenta, złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy wystąpiła przynajmniej jedna z następujących sytuacji:

a) Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany Produktu zgodnie z ust. 5 lit. c powyżej;
b) Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany Produktu zgodnie z ust. 6 powyżej;
c) brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową Sprzedaży;.
d) brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży.
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności sprawy wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie dokona naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży.

8. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotna. Nie wyklucza to realizacji przez Konsumenta prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży zgodnie z postanowieniami określonymi w punkcie IX Regulaminu.

9. Jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych przez Sprzedawcę na podstawie Umowy Sprzedaży, Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Konsumenta wraz Produktami niezgodnymi z Umową Sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z Umową Sprzedaży.

10. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia Ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu Ceny.

11. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Konsument niezwłocznie zwraca towary Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi Cenę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Sprzedawca zaleca podanie przez Konsumenta w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności okoliczności wskazujących na niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży;
- żądania napraw lub wymiany, ewentualnie w przypadku okoliczności wymienionych w ust. 7 powyżej, oświadczenia o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu do Umowy Sprzedaży;
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem przedmiotowego zalecenia.

13. Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży (rękojmi), jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniał w chwili jego dostarczenia i został ujawniony w ciągu dwóch lat od dnia dostarczenia Produktu Konsumentowi.

14. Jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży na zasadach określonych w art. 43b ust. 4 Ustawy o Prawach Konsumenta, tj.:

a) w zakresie przydatności do celów, dla których zazwyczaj korzysta się z tego rodzaju Produktów, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
b) w zakresie występowania w takiej ilości i posiadania takich cech, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla tego rodzaju Produktów, których Konsument może rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Produktu i publiczne zapewnienie Sprzedawcy, z zastrzeżeniem art. 43b ust. 2 pkt 2 Ustawy o Prawach Konsumenta;
c) jeżeli jest takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy Sprzedaży i odpowiada opisowi takiej próbki lub wzoru;
d) dostarczenia Produktu z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać.

XI. Postanowienia końcowe

1. Firma FOX zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie serwisu Sklepu. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu będą realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia zamówienia przez Klienta.

2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 23.01.2023 roku.

Definicje

ADMINISTRATOR, SPRZEDAWCA - firma FOX Robert Nowakowski z siedzibą w Zielonej Górze 65-127, ul. Chłodna 40, NIP: 973-086-4321 Regon: 081048950, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

KLIENT– (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy o Świadczenie Usług/Umowy Sprzedaży oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Sprzedawcy;

KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień.

LOGIN – adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta.

NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji w szczególności o Produktach, Sklepie Internetowym, w tym nowościach i promocjach, na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu, za wyraźną zgodą Klienta.

PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny. Wszystkie Produkty oferowane prezentowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe.

SKLEP INTERNETOWY - platforma umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Sprzedawcę, prowadzona przez Sprzedawcę, stanowiąca zespół połączonych ze sobą stron internetowych, dostępna pod adresem internetowym: www.srebrnylis.pl

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktów za zapłatą ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Każdy Produkt jest przedmiotem odrębnej Umowy Sprzedaży. Sprzedawca może zawrzeć Umowę Sprzedaży z Klientem nie będącym Konsumentem także w wyniku zawarcia porozumienia z pominięciem procedury określonej w niniejszym Regulaminie, co na żądanie którejkolwiek ze stron Umowy Sprzedaży zostanie potwierdzone w formie wiadomości e-mail.

REGULAMIN/UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkty, co do których Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.